Par darbošanos tiešās pārdošanas kompānijā

Ja jūs uzzinātu, ka Latvijas cilvēkiem ir iespēja reģistrēties vienā no pasaules lielākajiem internetveikaliem un iegādāties augstas kvalitātes eko produktus par lielveikalu cenām, ko jūs darītu? un ja vēl uzzinātu, ka ir iespēja veidot savu biznesu ar minimāliem ieguldījumiem, un to, ka saviem klientiem un partneriem kompānija maksā ļoti labas naudiņas par izrādīto lojalitāti un darbu veikala reklamēšanai? Lielākas kā jebkura Latvijā jau darbojošās kompānija. Kā jūs rīkotos? Padziļināti interesētos par piedāvātajam iespējām vai uzreiz atteiktos no domas par iepirkšanās paradumu maiņu?

runcizs    1 Gadu atpakaļ "pasaulē lielākais internetveikals" bija Amway. Cik saprotu no 09:25, tagad ir jauni parādījušies, vēl lielāki? :D
Visiem viņiem koncepts ir viens:
http://lurkmore.to/Сетевой_марк
077;тинг

Ellocka  1 3 Galvenais ir produkts un stāsts... Tāpēc tīkla mārketings nepārdod no ražotāja, bet pasūta rotaļlietas stāstam. Vidējas kvalitātes vai zemas. Iesākumam tēmas autore varētu argumentēt, kurā kompānija un kāpēc ir pārāka par Amway kaut vai. Es esmu klients un man nav jātic jelkam.

etc    2 1. Internetveikals nenodarbojas ar labdarību. Tāpēc šāds piedāvajums parasti ir siers peļu slazdā.
2. Augstas kvalitātes eko produkti nekad nevar būt par lielveikalu cenām.
3. Lielāko daļu LV iedzīvotāju nesaista iepirkšanās internetveikalā - tam vienkārši trūkst līdzekļu. Iepērkas MAXIMA vai SUPERNETTO par akcijas cenām. Kas mobilāki - dodas uz LT Lidl´iem. Tur viss tas pats maksā ap 20-30% lētāk.
4. Pirkt interneta veikalā - pirkt kaķi maisā. Nekad nevar zināt, ko un kādā kvalitātē atsūtīs.
5. Veidot biznesu šādā veidā - neieteiktu. Nav vēl mūsu sabiedrība tik izlepusi kā, piemēram, bagātie amerikosi.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu