Pašnodarbinātais

Jūsu pieredze lūdzu:
1.Kā veicat grāmatvedību.
2.Atskaites jāiesniedz karu mēnesi?
3.Elektroniski?
4. Un ja ienākums nav piemēram ko tad?
5.Ar uzņēmumu jāslēdz līgums par darbu izpildi, vai pakalpojumu?
6.Nu un protams ir vajadzīgas stingrās kvītis tā?

Jautā Kristine_78 2017-01-28 21:27

neratni_stasti (2017-01-28 21:35)      1. Vienkāršā ieraksta sistēma - kā jau pašndoarbinātajam parastajam; 2. Nea, max reizi ceturksnī, ja ir iemesls iesniegt VSAOI atskaiti, citādi reizi gadā ienākuma deklarācija un IIN avansa aprēķins; 3. Jap, dikti ērti; 4. IIN avansa pārrēķina iesniegšana vai kas tur vēl pēc likuma sanāk. IIN avansu tagad var rēķināt līdz pat 1. jūnijam, tad jau labi var noprognozēt, cik gadā būs; 5. Pš, pat nezinu, kā saucās, taču līgums tāds pats, kāds būtu, ja es būtu kaut kāds SIA; 6. Izrakstu rēķinu, visas darbības norit caur banku.

Geisha (2017-01-29 11:58)    1 Grāmatvedi nealgoju. Ienākumi mīnus izdevumi maku sarēķināt pati. Tagad VIDam ir laba mājas lapa. Viss skaidrs un saprotams. Pat gada deklarācija. Stingrās uzskaites kvītis rakstu. Līgumi arī ir noslēgti. Nav problēmu.

dzelzitis1 (2017-01-29 13:22)      ...labākais pagaidām MU variants,katru cet. nomaksā nodokli un viss kārtībā,citā variantā diezgan jāseko līdzi,savādāk gada beigās var rasties problēmas ar nodokļu samaksu

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu