Kāpēc cilvēki ir tik kūtri uz pārmaiņām...
Reāla situācija, ar ko ikdienu sastopos. Es šobrīd strādāju Latvijā izveidotā tīkla mārketinga kompānijā, kuras mērķis ir virzīt pie patērētājiem Latvijā ražotu unikālu kosmētiku. Meklēju aktīvus un uzņēmīgus cilvēkus, kuri vēlētos strādāt manā komandā, bet tiklīdz cilvēks uzzin, ka tas ir tīkla mārketings visa interese zūd. Varbūt varat padalīties, kas ir tas, kas Jums ir sabojājis priekštatu par tīkla mārketingu?
Phoenix_2010 (2011-02-27 17:28)
ponytail, es runāju ar savu personīgo muti, turklāt ar AMWAY man saskarsme bijusi tikai tik daudz, cik atļāvos palīdzēt savai paziņai - nopirku zobupastu, trauku mazgājamo un kaut kādu attaukojamo līdzekli. AMWAY arī pieskaitu pie tiešās pārdošanas kompānijām. Tev nav nelabi dzīvot ar domu, ka Tevi čakarē visur? Es pat nesākšu iztirzāt jautājumu par Latvijā nopērkamo preču izcelsmi un %, kuri tiek "uzgriezti" .
Tēmas autores "sāpe" ir pavisam cita. Cik noprotu, meitene ir iesācēja un jau šobrīd ir izdarījusi vairākas kļūdas, kuras redzu, zinot BDK apmācību sistēmu.
Hustler_ (2011-02-28 21:44) Phoenix,tu man stāsti par pašreklāmu. Bet es runāju par veiksmīga darījuma galveno noteikumu.
Dumbis (2016-10-21 08:42)
Sociālā Tīkla mārketings ir pieejams gandrīz ik vienam shodien un tā ir lieliska iespēja izmantot jauno tehnoloģiju priekšrocības, vadot tonojebkuras vietas, kā arī izveidot vēl vienu naudas plūsmu paralēli savam ierastajam darbam!!!
Jaunākais un lielākais Eiropā un LV ir Mighty Buyer LLC kopš 20.09.016. interneta sociālā tīkla tirdzniecības platforma,kas ir izveidots, gan kā tīkls starp sociālajiem mediju piekritējiem, gan kā interneta veikals, kas dod arī iespēju nopelnīt un gūt peļņu no komandas darba un komandas rezultātiem, ikmēneša licenses procentiem un no pārdotā interneta veikalā.
Vairāk info un par iespēju pievienoties komandai un pelnīt tīkla mārketingā: mightybuyernet@gmail.com
<< iepriekšējās | Atbildes 61 līdz 63 (kopā 63) |