Kāpēc cilvēki ir tik kūtri uz pārmaiņām...
Reāla situācija, ar ko ikdienu sastopos. Es šobrīd strādāju Latvijā izveidotā tīkla mārketinga kompānijā, kuras mērķis ir virzīt pie patērētājiem Latvijā ražotu unikālu kosmētiku. Meklēju aktīvus un uzņēmīgus cilvēkus, kuri vēlētos strādāt manā komandā, bet tiklīdz cilvēks uzzin, ka tas ir tīkla mārketings visa interese zūd. Varbūt varat padalīties, kas ir tas, kas Jums ir sabojājis priekštatu par tīkla mārketingu?
lykke (2011-02-26 18:23)
:))) šeit arī vajag tālredzīgi veidot ierakstus - nepietika zīmju manam komentāram :DDD - ok, es kā zinādam iekopēju ctrl c un ctrl v :)))
... lab, apnika komentēt. veiksmi tev. lasi grāmatas par tīkla mārketinu. centies atšķirt konstruktīvu rīcības informāciju no liekvārības
lieto produktus (ja tev, protams, tie pašai patīk), stāsti par tiem citiem, necenties nevienu pierunāt, neuzbāzies nevienam un mierīgi braukā uz jūru vērot saulrietus, atpūties - baudi dzīvi! :))) veiksmi! :)))
selnija_ (2011-02-26 20:01) Viss ir saprotami un labi, pati esmu tīkla marektingā ne pirmo gadu. Peļņa gan nekāda īpašā nesanāk, pērku pamatā tikai sev. Ir pamatdarbs, ar ko maizītei nopelnu. Cilvēki baidās no tīkla mārketinga, baidās no tā, ka kāds it kā uz viņu rēķina nopelna. Tikai aizmirst par to , ka veikali arī pelna uz viņu rēķina un vispār visi, kuri kaut ko pārdod. Atliek nepirkt neko, vai visu radīt pašiem, kas jau ir absurds, jo nesanāks tā.
evelina37 (2011-02-26 20:02)
Nevienam negribas iet un uzbāzties cilvēkiem, un stāstīt, ka tieši šī kosmētika ir tā labākā.
Pati palīdzu meitai Avon kosmētiku izplatīt un tādēļ zinu, ko tas nozīmē.
Tādēļ noorganizējies savs bariņš, kas ņem to kosmētiku, un se v līdz ar to ar atlaidi dabūju.
Bet īpaši neaizraujos ne ar kosmētiku, ne izplatīšanu, jo var taču aiziet uz veikalu un nopirkt gan latviešu, gan citu kosmētiku.
SoulAddict (2011-02-26 20:10)
Un nestāstiet man, ka zobus netīrat katru rītu un vakaru, matus nemazgājat vismaz pāris reizes nedēļā, un krēmus ķermeņa kopšanai nelietojat katru dienu.
===
Zobus netiiru un kreemus nelietoju vispaar ! :D
Nu jaa - matus gan sanaak tmazagat laikam taas paaris reizes nedeeljaa :)
ilpa (2011-02-26 20:32) nju... ne jau visiem trakoti patiikaas taa tirgoshanaas... bet tas jau ir labi - Tev plashaakas iespeejas... :)
SufferWell (2011-02-26 22:35)
taas Baldones duunjas varbuut arii rullee (varbuut tapeec, ka duunjas iznjemot no zemes, uzliekot uz konveieira un iepildot plastmasas traukos jau zaudee savas pozitiivo darbiibu), bet cilveex, kursh viilies "piramiidas" sisteemaa (mana ruugtaa pieredze 90-to gadu saakumaa) vairs neveelas piedaliities tajaa ,lai cik glauni vinja shobriid arii neskaneetu...
un taa reklaamas seja jums galiigi ir garaam! ...izklausas peec misionaara-sludinaataaja!
Ingaxx (2011-02-26 22:42) Anet, nu nejau kūtri uz pārmaiņām, bet sen jau tos sūdus nevajag, pietiek iziet uz ielas un klusām nočukstēt Oriflame, Avon vai Oceola un vēl ķadām 5 kompānijām un klāt būs no katras kompānijas pa trīs izmisušām konsultantēm. Un gribās ar radiem un draugiem samērā ciešamas attiecības uzturēt... Kam ta vēl citam lai to visu smērē iekšā.
IKA_10 (2011-02-26 22:49) Man patika lykke komentārs - viss kodolīgi, saprotami uzrakstīts. No tā izsecināju, ka tas, kas patiešām man personīgi atbaida ir uzbāzīgi cilvēki, kas par visām varēm grib kaut ko notirgot. Ko var darīt, ka Latvieši ir tādā " vēsā" tauta - es pat kartupeļu tirgotājiem neveru sava dzīvokļa durvis vaļā....
violinn (2011-02-26 22:59)
Kūtri uz pārmaiņām? Nav patrioti?
Kas šitas tāds ir?
Kaut vai tāpēc vien riebj uzklausīt kādu kaktu pārdevēju, jo mēģina iespaidot. Karāsies piedurknē, ka vaļā tikt nevar ar visu savu unikālo preci.
Baldones kosmētiku nopirku normāli, civilizēti, smukā veikalā nevis no mugursomas. Un domāju, ka tā zaudē savu pievilcību ar šādu izplatīšanas metodi.
tiritomba (2011-02-26 23:37)
jebkas, kur tiek lietots vārdu salikums "unikāls", "pats sev menedžeris", "pelni un izmanto savām vajadzībām" manī rada mazākais, protestu. Kāpēc tad visi nav `miļonāri`, ja viss ir tik vienkārši, ka atliek vien smelt un smelt?
Tīkla mārketingā bagāti ir tie, kas veido pamatšūnu, kā zirnekļa tīklā, - malas cauras un tukšas, vien vidū ir krietni saausts un labi nostiprināts.
mikitamik (2011-02-27 00:07) Kāds tam sakars ar patriotismu un pārmaiņām?! Man tas liekās....kā sektas... Ne jau visiem talants "lapšu na uši vešatj" Nupat jau to labāko, vislabāko, visssssvissslabāko mums ir par daudz. Katrs pats zina, kas viņam der, kas neder, ko pirkt(ko var, ko nevar atļauties). Bet vislabāk patīk solījumi par saulaino tāli(peļņu), kuru paši pēc tam, pie katras iespējas samazina. Galvenais ir piesaistīt.... pēc tam....
ponytail (2011-02-27 00:17) Esmu gana ilgi straadaajusi vairaaku tiikla maarketinga firmu iekshpusee (administratiivu darbu), lai ar pilnu atbildiibu autorei vareetu tieshi atbildeet uz uzdoto jautaajumu - cilveekiem priekshstatu ir sabojaajis tas, kas tiikla maarketings peec savas buutiibas ir - chakareeshana. Lieta NEKAD nav produktaa. Savureizi tie arii meedz buut pietiekami labi un kvalitatiivi, BET - tie tiek paardoti par 10X un pat veel vairaak uzskruuveetaam cenaam (un to es zinu ljoooooti labi, jo pati esmu reekjinaajusi i uzcenojumus, i peljnju pa segmentiem). Kaa jau te mineets - vilciens aizgaajis, ja 90-tajos veel kaadu ar "unikalitaati" vareeja apchakareet, tad, tagad... Nikaa.
beauty_girl (2011-02-27 06:48) :D Vispirms jau vienkārši šito izplatītāju analfabētisma dēļ.Ja reklamē savu produktu,tad vismaz elementāri iegūglē un paskaties,ka Baldones dūņas veidojušās nevis miljoniem gadu,bet apmēram 2000 gadu garumā.2.kārt-Baldonē tās dūņas jau nerok gadus septiņus un produktiem izmanto no ārzemēm ievestās dūņas,tā kā patriotisks ir tikai nosaukums.Unikāla tehnoloģija?Nu,ļoti daudzus produktus ražo katru pēc savas unikālās tehnoloģijas.
Palomino (2011-02-27 08:42) Ja runa ir par Baldones dūņām, tad jāteic, ka ir gadījies nopirkt un ir ok, bet kļūt par izplatītāju liedz tāds sīkums, ka nejūtu sevī komersanta talantu un bez tā nekāds dižais ienākums nevar rasties. Nu, nav, nav lemts visiem tirgot un andelēt, tāpat kā nav visiem dots par operdziedātājiem būt!
afrodit14 (2011-02-27 09:12)
Cik noprotu-runa ir par Baldones dūņu kosmētiku.Nja...nenoliedzami laba-man arī ļoti patīk.Lietoju jau tad,kad nebija saspiedušies uz tīkla marketiga andeli.
Tevi,Anetina,gan es nesaprotu.Raksti,ka peļņa ar trīsciparu skaitli rakstāma,bet tajā pašā laikā raudi par citiem...da kāda tev sāpe par citiem???Priecājies-nopelni naudu un labi jūties.Vai arī gribas uz citu kamiešiem vēl vairāk pelnīt?Jebsu-apetīte aug ēdot?
binarycode (2011-02-27 13:50)
Pēc pirmajām 30 dienām mana peļņa bija ar 3 cipariem rakstāma...
plus ieguvuums skaista āda un laba pašsajūta, un efekts, ka produkts tiešām ir labs un turpināšu to lietot ilgtermiņa
Ot, ko nozīmē - muldēt!!! :DDDD
Eneile (2011-02-27 13:52) Cik savulaik ir iznākusi saskare, tad šiem tīkla mārketinga veidotājiem ir milzīga tieksme mēģināt manipulēt ar cilvēkiem un skalot smadzenes. Protams, uzjautrinoši paklausīties kā Tev mēģina apkruķīt smadzenes un uz kādām cilvēku vājībām spēlē.
Hustler_ (2011-02-27 15:56) Pirmais noteikums veiksmīgai tirdzniecībai - pircējs vēršas pie pārdevēja ar savu vēlmi. Šinī gadījumā tiek darīts pretējais.
Phoenix_2010 (2011-02-27 16:58)
Hustler - pirmais noteikums veiksmīgai tirdzniecībai - darīt zināmu, ka tu tāds skaists, pūkains un labāks par citiem esi un ka tava skaistā, pūkainā prece vispār uz pasaules eksistē. Un tad tev būs man jāpierāda un jāparāda, kāpēc man tava prece jāpērk - vai tikai tāpēc, ka tu tāds skaists un pūkains?
Kas, tavuprāt, ir kāda produkta/preces vislabākā reklāma? Kāda reklāma vislabāk strādā? Neesi nekad dzirdējis - tautas mutvārdu daiļrade.
Pareizs darbs tīkla mārketingā - tā nebūt nav uzbāšanās cilvēkiem uz ielas, ievilināšana dzīvokļos, tikšanās ar noplukušām tantītēm sazin kur un sazin kamdēļ. Pareizi veikts darbs tīkla mārketingā nav tiešā pārdošana vai staigāšana apkārt ar produkcijas kulītēm. Pareizi veikts darba tīkla mārketinga ietvaros - tā ir dalīšanās ar informāciju. Pavisam vienkārša darbība.
Ja viss ir pareizi izdarīts, Hustler, tad ir panāķts vēlamais - cilvēks, kuram būs nepieciešama tava produkcija, pats vērsīsies pie tevis!
P.S. Avon un Oriflame šobrīd nav tīkla mārketinga, bet gan tiešās pārdošanas kompānijas. Un tādu Latvijā ir samērā daudz.
ponytail (2011-02-27 17:17)
Phoenix_2010 runaa ar Amway muti.:))
Nav buutiski, kaa ir nooragnizeeta sisteema. Buutiskais moments un topika autores saape - tagad cilveeki vairs tik leeti neparakstaas uz chakareeshanu. Cilveeks, kuram buus nepiecieshams produkts, sameklees papildu informaaciju, kur vinjsh sho produktu var iegaadaaties par adekvaatu cenu. Un tas noteikti nebuus "tiiklaa".:D
Phoenix_2010(2011-02-27 17:28) ponytail, es runāju ar savu personīgo muti, turklāt ar AMWAY man saskarsme bijusi tikai tik daudz, cik atļāvos palīdzēt savai paziņai - nopirku zobupastu,... nākamās atbildes
<< iepriekšējās | Atbildes 41 līdz 60 (kopā 63) | nākamās >> |