Pārdevēju uzbāzība Latvijas veikalos

Kāpēc LV tirznieciibas vietu klientu apkalposhanas specialistiem joprojām nepielec, ka ar savu uzbāzību palīdzēt izvēlēties, tie vienkārši klientu aizbaida!?

KOMPETE  7 7 Tapēc, ka starp klientiem ir arī slepenie pirceji, kurio diktafona ieraksta, vai ir piedāvats tas, ko priekšniecība ir likusi, plus vēl papildus pakalpojums vai prece.
Faktiski, ja pārdosana notiktu tā, kā latvietim patīk, apgrozījums būtu vairāk nekā uz pusi mazāks.
Jā, un diskomfortu parasti izjūt pilsoņi ar naudas grūtībām vai ģenētisko skopumu.

Tessa  2 26 tapec ka vinjiem ta liek dariit.
tapec ka LV ir ljoti izplatiita slepeno klientu prakse. ja slepenais klients nesagaidiis pec protokola obligatas frazes (Drogas: mums ir vel shis un tas pa akciju, Narvessena (perkot talonu): varbut kadu kafiju ar smalkmaiziiti liidzi?), darbinieks tiks atlaists.
mani, savukart, tracina shadi klienti, kuri it visa vaino pardevejus un pat rupji tiem atbild.
Japana ir prakse: ja klients nevelas paliidziibu, vinjsh njem oranžo grozinju, ja velas-zilo. LV darba deveji vairakuma nav apveltiiti ne ar izdomu, ne ar kreativitati. par darba etiku nerunasim.

aquaserpente    5 Tieši tā, ievazājuši praksi sazin no kurienes, un nu pārdevējiem prasa tāda veida uzvedību, jo tā vairāk pārdošot. Ideālā variantā, pārdevējam (tādi ir, diemžēl daudz par maz) būtu jājūt, kad klientam var uzmākties ar palīdzēšanu un jaunumu izklāstu, kad klients jāliek mierā, esot gatavam doties klāt, tiklīdz jūt, klientam radušies jautājumi. Es pārdevējus nevainoju, pieklājīgi pasaku: paldies, ja radīsies jautājumi, vērsīšos pie jums. Tiesa, ja nesaprot un neliekas mierā, dodos laukā no veikala un viss.

Rondijs    4 Es saprotu ka sieviete var nevēlēties, lai viņai palīdz, jo grib pati visu izvērtēt un apskatīt, veltot tam ilgāku laiku. Bet vīrietim, atbilstoši plaši izplatītam pieņēmumam par to, kā mēs iepērkamies - (zinam precīzi, kas jānopērk, un nekas cits neinteresē), tas ir kā reiz vajadzīgs, nepieciešams, lai ietaupītu laiku uz meklēšanu. Personīgi vienmēr izmantoju pārdevēja palīdzību un neesmu vīlies.

sailing  2 10 nesaprotu, kapeec jaasreso tur kur var vienkaarshi pateikt : " Paldies, paliidziibu nevajag, ja radiisies jautaajumi, uzprasiishu !", un tas taa nav tikai LV, visaa civilizeetaa pasaulee taa ir .

Araabs  1 8 Es to automātiski uztveru kā seksuālu uzmākšanos:))

Lele  1 6 Man ir bijis otradaaak, ka esmu aizgajausi no veikala nenopirksi ko vajag, jo neatradaas neviens paardevejs, kursh veleejaas pacelt savu pakalju no kreesla, paraadiit, atbildet uz jautaajumiem...

Konkreeti Tele2, pie Saktas...

Tessa  1 3 tapec ka Labrador ir iedomajies, ka uzbazties ir izdomajushi pashi pardeveji un neliek nabagam mieru, plus vel iesmere nekvalitatiivas preces, kuras neatgriezh garantijas remonta laika.
grushi shitadiem dziivot, ja vinji ir palikushi kooperatiivo veikalu un vispar 90.gadu speciiga ietekme un nesaprot, ka veikalos un tirdznieciibas vietas politiku nosaka parsvara lielas korporatiivas kjedes.

dogville    8 Saku,jaa,vai nevareetu kafiju,kameer apskatu preci....

neratni_stasti  1 4 Nez, mani netraucē. Manuprāt, ir tizli staigāt pa veikalu, pat nesasveicinoties ar pārdevēju. Ienāku, sasveicinos, pēc kāda laika varbūt saņemu jautājumu, kā palīdzēt. Ja vajag palīdzību, pati stūrēju pie pārdevēja ar savu jautājumu, ja nevajag, tad pasaku, ka, paldies, tikai apmierinu ziņkārību. Un mierīgi figurēju apkārt, neviens man vairs neuzmācas.

AivarsN    2 Apkalpošana stipri atšķiras,vismaz Bauskas veikalos. No pārmērīgas uzmākšanās,līdz Padomju laika tradīcijām,kad grūti kādu darbinieku atrast,kur nu vēl sagaidīt,lai palīdzētu preci izvēlēties.

Epifanija    2 re ko, izrādās, ka ir ne tikai pārdevēji, kas klientus aizbaida, bet ir arī pircēji, kas apkalpošanas speciālistus pārbiedē tā, ka tie pazuduši šiem no rādiusa!:D

Chris1986    6 Nu ja, riebīgie kapitālisti šādā veidā ņirgājas par saviem darbiniekiem. Zin, ja man katru dienu būtu neskaitāmas reizes jāatkārto: "_Paldies_ karte jums ir? Nevēlaties iegādāties?" - es, laikam, toč ātri prātā sajuktu. Kaut gan ļoti ceru, ka Nervesenā vienreiz stulbās frāzēs: "Varbūt, kādu košļenīti vai šokolādīti?" darbiniekus piespiedīs skandēt: "Vabūt, muguriņu ieziepēt?"

Luusila  3 4 Nedod dievs nabaga pārdevējam tādu pircēju kā tēmas autors...

fargo  1 8 "Japana ir prakse: ja klients nevelas paliidziibu, vinjsh njem oranžo grozinju, ja velas-zilo."
ģeniāli.

man arī nepatīk, ja es preci nevaru pētīt pats, bez kāda cita skatīšanās pār plecu un replikām, kuras parasti izceļ preces pozitīvās īpašības. jā, var izpalīdzīgajam pārdevējam paprasīt atšūties. bet man nepatīk atšūt cilvēkus. man tad ir sajūta, ka esmu viņus aizvainojis, vīzdegunīgi atsakoties no palīdzības. GRIBU KRĀSAINOS GROZIŅUS!

DabasJanis    8 Tieši Šī iemesla pēc nācās pamest darbu no veikala Depo, jo atteicos uzbāsties cilvēkiem ar šo "nojāto frāzi", lai gan darbs man patika un patika tiešām palīdzēt klieentam ar konsultāciju, ja bija mazākās šaubas, ka tāda ir nepieciešama.....bet redz, nē, menedžere saka, ka klieenti visi ir stulbi un neviens nezin ko viņam vajag.

minnijai    2 Es esmu pieradusi pie apkalpojošā personāla. Jebkur. Un tikai kā bonusu uztveru to, ka vajadzības gadījumā, man tiks palīdzēts. Jebkurā sabiedriskajā vietā.
Ja nevajag palīdzību, tā arī pasaku, jo saprotu, ka apkalpojošajam personālam ir tāda darba specifika, pārliecināties, vai klientam viss pašam ir skaidrs vai nē. Ne jau, ka tai pārdevējai personīgi pret tevi kādas simpātijas vai antipātijas.

Es novērtēju to, ka man pievēršas zinoši konsultanti, jo es bez iemesla uz veikalu neeju.

miers2  1   Kāpēc lietus nepaiet malā, kad es eju pa ielu un viņš labi redz, ka nav gaidīts un man traucē? Kāpēc suns rej, kad eju gar sētu? Kāpēc veikalā nav akcijas visām precēm? ...utt

AivarsN    2 Ir gadījies,ka pārdevējs ļoti pārliecinoši iesaka kādu preci,pat kādu sīkumu,bet vēlāk atklājas,ka viņš nekā no tā pats nesaprot un pārdevis pavisam ne to ko man vajadzēja. Neiešu jau dēļ sīkumiem skandalēties,bet tajā veikalā vairs neiepērkos.

Rondijs    5 Pārdevējs - tā ir profesija. Tas nav jums privāts bezmaksas konsultants, kas ieteiks labāko jums, viņš vienmēr vispirms ieteiks labāko sev. To der atcerēties.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu