Kāpēc cilvēki ir tik kūtri uz pārmaiņām...

Reāla situācija, ar ko ikdienu sastopos. Es šobrīd strādāju Latvijā izveidotā tīkla mārketinga kompānijā, kuras mērķis ir virzīt pie patērētājiem Latvijā ražotu unikālu kosmētiku. Meklēju aktīvus un uzņēmīgus cilvēkus, kuri vēlētos strādāt manā komandā, bet tiklīdz cilvēks uzzin, ka tas ir tīkla mārketings visa interese zūd. Varbūt varat padalīties, kas ir tas, kas Jums ir sabojājis priekštatu par tīkla mārketingu?

sirdsbads (2011-02-26 14:58)      Unikāls un galvu reibinošs domas lidojums, teikšu. Patriotisma piesaukšanas sakarā it īpaši un jautājuma formulējumā uzreiz pēc tam.

Vaina nebūt nav cilvēkos, Anteniņ. Drīzāk otrādi - atsaka tie, kuriem pietiek padoma kopā saberzēt kaut abas pelēkās vielas šūnas un atjēgt, ka savu laiku var izmantot produktīvāk - kaut vai meklējot īstu darbu.

Mes_abi (2011-02-26 15:01)      Domāju, ka aprakstītajam kūtrumam nav nekāda sakara ne ar unikālo kosmētiku , ne ar bailēm no jaunā nezināmā. Kā jau te minēja, mlm Latvijā ir sastopams jau daudzus gadus un daudzi, kam bijusi kaut mazākā interese par šāda veida biznesu, to jau ir pamēģinājuši. Citiem paveicies, citiem ne. MLM kā tādam jau nav ne vainas, vajag tikai pietiekamu uzņēmību un atbilstošu draugu loku. Tiem, kas pārliecinājušies, ka nav minēto lietu, ir pilnīgi vienalga, kādu produkciju konkrētais tīkls piedāvā.
Runājot par pašu kosmētiku - tāpat ka par jebkuru citu jaunu produkciju. Ja neapmierina tā, ko veikali piedāvā, var mēģināt. Citādi - priekš kam iespringt, meklējot konsultantu rokā?

JurisK (2011-02-26 15:06)      organic mud international - tas nu atsit galīgi vēlmi iesaistīties!:)) Varējāt jau bikiņ smukāku nosaukumu izdomāt!

Nepieejamais (2011-02-26 15:07)      reklamas raksts..

7_jeeri (2011-02-26 15:14)      nez cik cilvēkam jābūt dumjam un mazizglītotam, lai iesaistītos šādās šaubīgās aktivitātēs?

retorisks jautājums, protams!

:))

neratni_stasti (2011-02-26 15:17)      tātad, paskaidrošu, kāpēc es cenšos izvairīties no tīkla mārketingistiem:
1) preču pieejamība ir visādi ierobežota - a nafig man tādi, ja man patīk lietot ko nu kuru reizi gribu;
2) principā kaitina tas, ka kaut kāda viela ir "unikāla", "īpaša formula" da vēl kaut kāds tur tehnoloģisks un ķīmisks brīnums (īpaša garša, smarža utt.) - piedošanu, esmu skolā ķīmiju un fiziku mācījusies gana cītīgi, lai spētu novērtēt šādu apgalvojumu patiesīgumu :)
3) tīkla mārketings nes peļņu tikai tiem, kas ir tuvu centram/ dibinātājiem utt., pārējiem ar to peļņu ir pašvaki;
4) jābūt radītam "tirgotāja" profesijai - ja šādu dotību nav, cilvēks tikai mocīsies, nevis strādās un, nosacīti, pelnīs.

manis_nav__ (2011-02-26 15:38)      izsmējos no sirds,labākais krēms ar pumpīti:D:D;D Tev vismaz ir atbilsto šaizglītība ,lai varētu badīt krēmus ,vai esi stažējusies Avon,Oriflame un velns kādas vēl katalogu firmās ,un tagad gribi atklāt Ameriku...?
baldones dūņu kosmētiku reklamē,Peloid Complex:D

welcome_7 (2011-02-26 15:45)      Mani arī tas dūņu priekšnieks par katru cenu centās pierunāt izplatīt viņu produktus..Kad sacīju, ka tik dārgai kosmētikai vismaz testerus vajag, ko nomēģināt, tad nekā..Nekas nav tik unikāls, ali pirktu ap lielu naudu kaķi maisā..Un vēl ko tādu kādam par katru cenu iesmērēt..Unikāls ir vien ķirurga skalpelis..Ja tev ir laba veselība, izskatīsies labi bez jebkā, ja slikta, vari smērēt kaut pīļu sūdus, nekas nelīdzēs..Tik daudz jau nu zināt gan vajadzētu..Unikālā..

I_am_so_ (2011-02-26 15:47)      Neskaidrs kompānijas tēls, vērtības. Tiek pamatīgi ietaupīts no potenciālo darba devēju puses uz fiksētām izmaksām tādām kā labi aprīkotas biroja telpas. Nav arī skaidrs par nodokļiem un soc. garantijām. Jā, pārsvarā tiek rīkoti labi organizēti semināri viesnīcās par produktiem un tā. Bet reti par kuru ir pieejama normāla mājas lapā internetā un reti kurai tīkla mārketinga kompānijai var atrast galus. :) Riskants bizness, kurā pašam ir jātērē nauda transportam, + jānodrošina produkcijas uzglabāšana (kur? un ja vēl tā ir kosmētika), jābūt pieejamam datoram, sakariem, kontaktiem. Normāli aprīkotā birojā strādāt ir ērtāk, efektīvāk, + atalgojums un soc. garantijas tomēr ir drošākas, nekā tas solītais, ko sniedz tīkla mārketings. Kā klients, potenciālais pircējs esmu pārāk "piesieta" produktam un kontaktpersonai. Ja izbeidzas zobu pasta, tad aizeju uz veikalu un to tur arī nopērku (ir atlaides, lojalitātes programmas un citi bonusi), bet te ir jāsazinās jau laicīgi ar aģentu, jārezervē naudas resursi un vēl laicīgi jāieplāno tikšanās. Noteikti neizvēlētos tādu iegādes veidu un kanālu ātrās aprites preču segmentā. Neatbalstu tādu uzņēmējdarbības veidu no biznesa ētikas un tā necaurspīdīguma viedokļa (MML "augšas" jau bieži vien ko iegūst, bet nabaga ierindniekiem ir ko norauties).

selavi_5 (2011-02-26 15:54)      Šī lieta tiešām nav jauna un aug kā sēnes pēc lietus šīs kompānijas un uzmācīgi ļaudis tajā strādā...
Atļausim katram savu izvēli izdarīt nevis uzspiest savējo, it kā vienīgo, pareizo un moderno!

ilzux2009 (2011-02-26 16:00)      par šo jautājumu īsti nesaprotu-vai ielikts tāpēc ,lai reklamētu kaut kādu preci vai tomēr par cilvēkiem ,kuri negrib palidzēt izplatit.Tātad es lai būtu bez darba,bet to nedaritu-pie durvim zvanīt,uzrunāt cilvēkus uz ielas,darbavietās,tas man nepatiktu un neuzskatu,ka esmu kūtra,bet būtu kauns šajos laikos piedāvāt,uzbāzties un tiešām bieži cenas ir neadekvāti augstas un bieži var nojaust,ka ne visu zin par šo produktu.Nu nē,patriotismu šeit neredzu nekādu.

mojito (2011-02-26 16:24)      Lv nav taadas mentalitaates,kaa amerikaanjiem-tur tas MLM netiek uztverts negatiivi,jo tur citaadaaka domashana. Otrs,ja produkts ir unikaals,to nav vajadziibas izplatiit MLM sisteemaa,vienakarshaak ir paardot masveidaa caur aptiekaam,veikaliem utt.
8 miljoni gadi,nu un? Himalaju saalim,no kura razho saals lampas arii ir apm. tikpat gadu,interesanti kristaali,un arii laikam unikaali savaa zinjaa,bet tos nezkapeec nepaardod caur MLM sisteemu.
Nezinu,biezhi vien MLM nodarbojaas nevis ar labu produktu paardoshanu,bet piramiidas veidoshanu,uz ko fokuseejaas pamataa...

sanndrelli (2011-02-26 16:38)      ...``par veikalā nopērkamo NIvea Tā ir labāka jo, sastāvā Peloid Komplekss - antiage produkts, kas palīdz atjaunot ādu un aizsargāt to pret apkārtējās vides kaitīgo ietekmi. Piemēram acu krēms maiga tekrstūra, kas saplūst ar ādu, izlīdzina krunciņas un novērš zilo loku veidošanos zem acīm``
Šitādi un vēl skaistāki teksti ir uz katras kārbiņas.,sākot ar visvienkāršāko krievu kosmētiku un beidzot ar vissmalkāko.,pārlasīties var līdz nemaņai.. :-))

art_deco (2011-02-26 17:04)      Meklēju aktīvus un uzņēmīgus cilvēkus, kuri vēlētos strādāt manā komandā < -- tas ir kā strādāt tava komandā? Nopirkt no tevis produktus, ko tu jau esi nopirkusi no kāda virs tevis un tirgot tālāk tādiem pašiem idiotiem ?
MLM manā uztverē ir sekta, bars ar debīliem ļautiņiem. Padalīšos savā pieredzē.
1) Izlasot sludekli aizgāju tjipa uz darba interviju. Ierodoties sarunātajā vietā izrādās, ka tur ir zāle ar vēl daudziem tādiem pašiem kā es. Auditorijas priekšā paplucis Herbalife tantuks stāstīja par to cik viņa ir veselīga un laimīga. Kad pajautaju kas tad tieši ir jādara tajā darbā, tad man atbildeja,ka lai to uzzinātu jāsamaksā 1LS un tad var piedalīties nākamajā nodarbībā. Aizgāju prom.
2) Trauku portālā bijusī kursabiedrene ierosināja tikšanos sakarā ar darba piedavājumu. Prasu vai nav saistīts ar izplatīšanu? Šī pretīm dievojās, ka ni ni neesot. Aizeju uz tikšanos . Tikšanās vieta noplukusi koju istabele, sienas plaisā, apmetums birst, bet grupiņas priekšā stūķene ar dzelteni balinatiem matiem novazātā tirgus džemperī patosa pilnā balsī stāsta par American Way sniegtajām iespējām nopelnīt lielo naudu, nauda taisa naudu, bla bla bla - nu kamooon - tie cilvēki paši sevi no malas neredz?
3) Draudzene izlasīja sludinājumu internetā. Bija aizdomas,ka kaut kas saistīts ar amway huijņām, bet nu tomēr izdomājām aiziet apskatīties kas tur pa lietu. Tikšanās bija blokmājas dzīvokī :D Durvis atvēra dūšīga sieviete nosmulētā Tkreklā . Uzreiz prasījām vai ir saistība ar amway, atbildeja apstiprinoši un mēs aizgajām.
Ko es ar to gribeju pateikt?! - MLM IR TĪRĀKAIS LOHATRONS!!!! Tajā biznesā pelna tikai daži cilvēki, kas tur ir iesaistījušies vismaz gadus 10 atpakaļ. A visas šitās runas - rīkojies,cik strādāsi tik nopelnīsi, nauda taisa naudu, gatavojies pārmaiņām utml huijņas no plukatu puses izklausās, maigi izsakoties smieklīgi. Iesaku visiem MLM zemākā slāņa sektantiem paskatīties uz sevi no malas.

Als40 (2011-02-26 17:20)      Sabojājis priekšstatu par MLM ir tā grūtdieņu armija kuri kā apmāti cenšas iesmērēt dažnedažādus unikalus draņķus. MLM princips vienkāršs- iesākuma tevi uztaisa par lohu, ja gribi no ši titula atbrīvoties, tev jāsameklē trīs citi lohi...utt utjp. zombijbizness ar sektas iezīmēm.

nenoveneras (2011-02-26 17:30)      OMI primārais mērķis jau nav virzīt produktu. Mērķis ir veidot tīklu:) Paši pērk un tālak kā jau nu kurš:) Cits pats sev smērē, cits draugam... Un, kā jau daudzi šeit teikuši, izdevīgs tas ir tikai virsotnei. Kad vienreiz cilvēki to sapratīs mazajā Latvijā?

Phoenix_2010 (2011-02-26 17:42)      Anetina - šī vieta nav īstā, kur runāt par šādām tēmām. Šeit Top-tēmas ir tās - zemjostas. Anāli-vaginālās. Vai arī publiska stenēšana par sapņu priņčiem.
Turklāt pēc atbildēm redzams - neviens šeit nepārzina tīkla mārketinga pašus pamatprincipus, labākajā gadījumā runā par neveiksmīgiem tiešās pārdošanas piemēriem.

Savukārt, runāt par augstām matērijām ar tiem, kuri nezina, kas ir Baldones augsti organiskās dūņas, arī nav vērts.


Savukārt Ariel iesaku nevis "nolīdzināt ar zemi" meiteni, kurai vēl nav pieredzes, kā redzu no komentāriem, un iemaņu tīkla mārketingā, bet gan pašam/pašai paskatīties, ko par Baldones dūņām saka cilvēki, kuri ar tām ir strādājuši un cilvēkus ārstējuši un ārstē arī līdz šim.
Baldones dūņu fenomens zināms bija jau vismaz 18.gadsimtā, taču to izpētes darbs turpinās vēl joprojām.
Šveices un Krievijas zinātnieku kopdarba rezultātā, tika iegūts Peloid Complex, citiem vārdiem - augsti organisko dūņu ekstrakts, kuram ir aptuveni 85 % no pašu dūņu īpašībām un uz šī ekstrakta bāzes ražo citu produkciju - kaut vai tos pašus krēmus sejai un ādai ap acīm. Krēmi nesatur parabēnus, tiek pildīti vakuumiepakojumā, kas neļauj piekļūt gaisam. Parabēni - tās ir konservējošās vielas, kas neļauj produkcijai bojāties - saskābt. Ikviens krēms, kurš iepildīts trauciņos ar vāciņiem, satur parabēnus - 100 %. Savādāk jau pēc nepilnas nedēļas tas būtu nelietojams.

diana1960 (2011-02-26 18:03)      Par tiem 8 miljoniem gadu vecu izejvielu ,tas jau kaut kāds jauns reklāmas triks.Tas ir domats īpašiem lohiem.Laikā,kad mēs atgriežamies pie visa dabiskā,no ka smelt dzives enerģiju piem. sulas ,salati,augu eļļas tas skan īpaši iespaidīgi.Apbrīnojama to izplatitāju zombetība.Bet ko nu neizdarīsi par naudu.

lykke (2011-02-26 18:21)      viennozīmīgi piekrītu Phoenix_2010 komentāra pirmajai daļai. Otro daļu nekomentēju, jo man nav informācijas par tām baldones dūņām

lai nu kā, tīkla mārketings ir kolosāls bizness, ar apgrozījumu pāri par 100 mijardiem gadā - peļņas tur ir kolosālas. ļoti efektīva uzņēmējdarbības forma, - vienkārši sakot - patērētāju tīkls, atšķirībā no tradicioālā biznesa veida, kurš pats sev nosaka ienākumu līmeni

tīkla mārketingā var vienkārši lietot produktus, kuri paši par sevi ir augstas kvalitātes

var neklusēt un kādreiz vēl kādam ieminēties ka kaut ko tādu tu dari un trešie ir tie, kurus parasti iedvesmo šīs idejas par milzīga patērētāju tīkla izveidošanu

šī pēdējā grupa tad arī ir tie cilvēki, kuri parasti visu zin labāk un kuriem ir savs viedoklis. diemžēl latvijā ar negatīvo viedokli ir nospiedošs vairākums tādēļ lai kaut ko jaunu sāktu, tev pašai ir jāizprot tīkla mārketinga kultūra un jāprot to pasniegt tālāk

ja tu man jautātu - vai tu pēc pusgada pievienosies veiksminieku komandai vai sāksi šeit internetā spļaudīties, lamāties un gānīties - es teiktu, ka nezinu. nezinu tāpēc, ka nezinu, kāda ir jūsu komandas kultūra, kā notiek dublicēšanās, kādi cilvēki tev ir līderos

manuprāt līderības faktors ir viens no svarīgākajiem. jo ja tev līderos trāpīsies (vai iestājoties komandā izrādītos) kaut kādas augstāk komentāros aprakstītās paplukušās tantiņas, tad tev vajadzēs lielu spēku un gudrību lai pati spētu atšķirt kas ir kas un veidot savu dzīvi

citos komentāros minētās pārdošanas prasmes ir vislielākais tīkla mārketinga kultūras kapracis. kapēc? tāpēc ka cilvēks, kurš klausās izcilu pārdevēju, saprot, ka to atkārtot nav iespējams. un nākamās šaubas ir par to - kā šādas lieliskās pārdevēja īpašības nodot tālāk. līdz ar to pārdevēji ir tie, kas pirmkārt skaļi bļaustās ka bviņi visu zin labāk un otrkārt - tie ir pirmie cilvēki, kuri visu kultūru arī norok un sabendē

lab, apnika komentēt. veiksmi tev. la

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu