Kāpēc cilvēki ir tik kūtri uz pārmaiņām...
Reāla situācija, ar ko ikdienu sastopos. Es šobrīd strādāju Latvijā izveidotā tīkla mārketinga kompānijā, kuras mērķis ir virzīt pie patērētājiem Latvijā ražotu unikālu kosmētiku. Meklēju aktīvus un uzņēmīgus cilvēkus, kuri vēlētos strādāt manā komandā, bet tiklīdz cilvēks uzzin, ka tas ir tīkla mārketings visa interese zūd. Varbūt varat padalīties, kas ir tas, kas Jums ir sabojājis priekštatu par tīkla mārketingu?never_pa (2011-02-26 14:05) Lūdzu loģiski izskaidro sakarību starp "Kāpēc cilvēki ir tik kūtri uz pārmaiņām..." un "Reāla situācija, ar ko ikdienu sastopos. Es šobrīd strādāju Latvijā izveidotā tīkla mārketinga kompānijā, kuras mērķis ir virzīt pie patērētājiem Latvijā ražotu unikālu kosmētiku. Meklēju aktīvus un uzņēmīgus cilvēkus, kuri vēlētos strādāt manā komandā, bet tiklīdz cilvēks uzzin, ka tas ir tīkla mārketings visa interese zūd. Varbūt varat padalīties, kas ir tas, kas Jums ir sabojājis priekštatu par tīkla mārketingu?". Paldies!
Anetina (2011-02-26 14:09) kas ir tas kas ir izveidojis priekštatu par tīkla mārketigu, kāpēc cilvēks baidās no jaunā nezināmā, jo katra lieta ar ko sākam nodarboties ir pārmaiņas un tas nozīmē iziešanu no "savas komforta zonas"
zhozefina (2011-02-26 14:13) 1 Interesants kontaktu vākšanas cēļš:)
Torpedo (2011-02-26 14:13)
1
_unikāla kosmētika_ :DDD
Principaa jau nekas nav sabojaajis par viniem priekstatu. Vieniigi, es tos izplatiitaajus, kas man zvanaas gar durviim un traucee guleet, nolaizu pa trepeem
walmets (2011-02-26 14:14) 1 kosmētikas un citu, šāda tipa, līdzekļu ir pa pilnam un vairums no tiem ir mēsli, neadvekāta cena un t.t. cilvēki vairs šīm pasaciņām netic. Grūti atrast cilvēkus, kam jāslavē prece, ko pats īsti nezin, tikai ko iestāsta, bet kā ir patiesībā?
arabika1960 (2011-02-26 14:14) 1 Apšaubāma tirgotās preces unikalitāte. Tāds darbs tāda niekošanās vien ir, jo cik nu to kosmētiku lietojam. Ej nu un vaukšķi un uzbāzies cilvēkiem. Un tagad jau arī ar naudu tā knapāk. Un tiem kam tā ir, iegādājas jau pārbaudītu preci.
cilveex (2011-02-26 14:16)
Varu padalities iespaidos.
Ka tev mēģina iestāstīt, ka "tas", ir ļoti izdevīgi, lai arī cena ir turpat 2x lielāka(jā, ne visam).
Ka tu esi sazin-kādstur ieguvējs(lai arī neesi).
Ka vienu, kā viņi to sauc - produktu, vari lietot 2x ilgāk kā parasto.(nē nevari, tevi vnk aicina 2x mazāk zobupastas uz birstes spiest)
Velme iesaistīt savos businesos tracina. Nē, ka prosta tev pardot to vai to, bet vēl nogurdina pārdesmit minūtes ar pilnīgi lieku un nevajadzīgu infromāciju par izdošanos dzīvē un mlm kā dzīves jēgu. Da nopirku to birsti,vitamīnus un liktos mierā, tak nē, tevi gruzī.
Un vel viena lieta - nevajag citus par dujakiem uztvert. Tas, ka jūs nezinat savu tīramo līdzekļu sastāvu, tas nenozīmē, ka citi arī nezina/nespēj pārbaudīt sacīto da rakstīto.
Un neskatoties uz visu augstakmineto uztveru viņus normāli. Ar slotu prom nedzenu. Ir derīgas lietas, kuras no mlm`iem iepērkam.
dolce_no_pasaran (2011-02-26 14:17)
nedasapratu.
jautājums ir- kas sabojājis priekštatu par jauno, nezināmo, proti- tīkla mārketingu, kas tēvzemē ir jau kādus gadus 20?
kaut kā tā?
Anetina (2011-02-26 14:19) Patiesībā ir tā, ka laikam jau katrs vārdu kosmētika saprot savādak...unikāla jā, jo visu produktu pamatā ir izejviela, kas viedojusies 8 miljonu gadu laikā, tepat Latvijā. Un nestāstiet man, ka zobus netīrat katru rītu un vakaru, matus nemazgājat vismaz pāris reizes nedēļā, un krēmus ķermeņa kopšanai nelietojat katru dienu.
Torpedo (2011-02-26 14:22) Anetina , apsolaam tev visi, ka nestaastiisim :DDD
Anetina (2011-02-26 14:27) 1 Tad kāpēc Jūs nēsat LV patrioti???
Ariel (2011-02-26 14:37)
1
Unikāls automātiski nenozīmē, ka tas ir arī labs. Tad pastāsti, ar ko tā 8 miljonus gadus vecā izejviela ir tik laba un neaizstājama.
Ja vien VISI (es uzsveru vārdu `visi`) tīkla mārketingisti mani neuzvertu par idiotu, kas neko nesaprot no viņu unikālajiem produktiem un neaicinātu katru reizi mani iesaistīties, tad es par jums domātu pozitīvāk.
luchik (2011-02-26 14:39)
Pastāsti, cik cilvēks ar to var nopelnīt (nopelna) jau pēc viena mēneša, tb, 30 dienām un es pateikšu, kāpēc patriotismu mēģina iesmērēt kopā ar kremu ādā :)
+tam visam, pasaki ar kādiem cilvēkiem runā un es pateikšu, kāds esi pats :))
cilveex (2011-02-26 14:44)
"Tad kāpēc Jūs nēsat LV patrioti???"
Saproti tacu:)... sist sevi krūtīs un izbļaut kāds tu esi dziļš un pilnīgs patriots ir vai nu filmas varoņa vai deputāta runas lieta, ne parasta cilvēka.
Vai var taisni mīlēt valsti? Valsti? Sievu var mīlēt, bernu, bet veselības un autotransporta ministriju neviens nemīl. Tās nav mīlamās lietas. ja tā stāsta, tad ļoti iespējams, ka melo/izrādas.
Anetina (2011-02-26 14:46)
Pēc pirmajām 30 dienām mana peļņa bija ar 3 cipariem rakstāma...
plus ieguvuums skaista āda un laba pašsajūta, un efekts, ka produkts tiešām ir labs un turpināšu to lietot ilgtermiņa. Ar patriotismu šeit es nedomāju ka jāmīl valsts. Tomēr, lietojot Latvijā ražotu produkciju samazinās imports...
joens (2011-02-26 14:47) MLM ir tā pati vecā labā piramīda, tikai, lai darbotos legāli, paralēli piramīdas būvēšanai tiek kaut kas tirgots (kosmētika, putekļsūcēji, trauki, revolucionārie bubinātāji u.c.). Parasti šo produktu lielākajai daļai patērētāju pat par velti nevajag vai vajag tikai vienu mantiņu no 100 priekšmetu komplekta, bet ir gana daudz variantu, kad tirgo atklātu sūcu.
Ariel (2011-02-26 14:50) Manā pasta kastē tikko iekrita kārtējais pierādījums, ka tīkla mārketingisti mani uzskata par muļķi. No autores puses saņēmu garu un plašu skaidrojumu pat to, kā unikālā sastādaļa tiek iegūta un kāpēc tā ir unikāla. Bet neviena vārda par to, kāpēc tā ir laba (par ko es biju jautājis). Kaut vai ar ko tā labāka par rimi nopērkamo Nivea.
luchik (2011-02-26 14:51) sākās visparastākais bla bla bla, brīnums, ka vēl tīru karmu nepieminēji :) Reizēm gan es nesaprotu, visi šitie tīklu cilvēki tiešām tā domā, vnk sazombēti vai sukas "po žižņi" sava labuma gūšanai :))
sorrell (2011-02-26 14:53) mīļais bērns! par vēlu tu nāc, šādu biznesu vajadzēja bīdīt 90 gados- kad vēl pastāveja totāls preču un informācijas bads, tagad es varu iepirkties veikalā vai internetā, un izvēlēties no 100 krēmiem, nevis to vienu unikālo- kuri izplatītāja - ar fanātisku uzstājibu cenšas man ieskapēt:))
blaumane (2011-02-26 14:54) lielākoties tā ir cilvēku mānīšana, kaut vai ņūveijs, nezinu, kā pareizi raksta, papētot sastāvu, izrādijās, ka tie ir parasti vitamīni tikai milzīgās devās, viņi stāsta, ka pret vēzi esot baigi labie un, ko tik vēl ne, bet nevienu izārstēto parādīt dabā kaut kā nevar, brīnumainais šķidrums, kurš līdz pret absolūti visu, ir parasts ūdens ar hloru, kā viņi nebaidās ieteikt to draņķi dzert iekšā, var tikai pabrīnīties, nu, jā, un varka pamatīga hlorūdens maksā 7 latus burka, pašizmaksa kādi santīmi trīsdesmit, vitamīni arī reizes 5 dārgāki kā parastā aptiekā, mja, šad tad izplatītājus ar prāmi izvizina un piesprauž nozīmīti par veiksmīgu pārdošanu, traki, ka tur it kā normāli cilvēki iesaistās, var būt viņiem kaut ko iebaro, lai visiem šiem murgiem ticētu, vēl ir koraļļu klubs, kur kalciju ar 100 procentu uzcenojumu var nopirkt, mja, kamēr ir auni, cirpēji atradīsies
sirdsbads(2011-02-26 14:58)
Unikāls un galvu reibinošs domas lidojums, teikšu. Patriotisma piesaukšanas sakarā it īpaši un jautājuma formulējumā uzreiz pēc tam.
Vaina nebūt nav...
nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 63) | nākamās >> |