Noturība stresa situācijās

Kā jūs to saprotat?
Viena no darba devēja prasībām kandidātiem (darba ņēmējiem) ir noturība stresa situācijās. Vai darba devējs jau iepriekš brīdina, ka darbinieki tiks visādos veidos čakarēti uz izturību?

migla_migla (2009-10-20 18:02)      Iespeejams, ka briidina.Visbiezjaak nebriidina.
Bet es domaaju, ka lielaakaa dalja darba deveeju izsaka ceriibu, briidinaajuma formaa, ka no darbinieka tiks gaidiita teicama attieksme pret saviem darba pienaakumiem.
Kaa tas peec tam izpauzjas praksee, uzzin tikai attieciigais darbinieks, attieciigajaa darba vietaa.

kokote (2009-10-20 18:15)      ..kādas muļķības..nassa Tu tiešām... ir atšķirība vai Tu darbadienu pavadi vienatnē buroties ap kaut kādiem papīriem vai tur kaut ko veidojot, vai rēķinot, vai ir darbs, kur ir saskarsme ar klientiem, kur jāorganizē kādas prezentācijas, jāpieņem lēmumi, jāvada, jākoordinē iepriekš neprognozējamas situācijas...un tādā brīdī ir jāspej pieņemt tos lēmumus, neizejot no rāmjiem, neapjūkot, ar smaidu uz lūpām, nevis sākot bimbāt vai lamāties..

fiolito (2009-10-20 18:24)      Tas tak no darba atkariigs! Paardeveejam tos radiis klienti ar iespeejamu nelielu priekshnieka paliidziibu. Programmeetaajam to radiis priekshnieks ar neapdomiigi pienjemtiem darba terminjiem, apjomiem. Skolotaajam tos jau radiija valdiiba ar atalgojuma sisteemu, vecaaki ar beernu neaudzinaashanu...

wolands (2009-10-20 18:27)      Piekasīgi klienti, nepārdomāti termiņi, kolēģu slimības, Tavas vai kolēģu kļūdas ... slinkums turpināt ...

gultaskaraliene (2009-10-20 18:53)      Nē, tas bija noteikti brīdinājums, ka situācijas var gadīties neprognozējamas un ir pareizi jānoreaģē. Tas būs darbs, kas visu laiku darbinieku uztur spriedzes situācijā un nekāda haļava nebūs un nedrīkstēsi izplūst savās tā brīža emocijās, jo priekšniekam un klientam vienmēr ir taisnība (kautgan varbūt nemaz nav taisnība)!

NARINJA (2009-10-20 19:02)      .....to prasa jebkurš darba devējs, ja darbs saistīts ar psiholoģisko spriedzi..parasti tāds darbs saistīts ar apkalpojošo sfēru(cilvēkiem) vai "ciešu" komandas darbu... darba intervijā darba devējs liek aizpildīt testu, bet ja testa naff, tad darba devējs vienkārši uzjautā un tas ir ļoti normāli!

babyjag (2009-10-20 19:14)      ..vai ari kulturalas atskiribas, kad piem Tu ej stradat pie , bet vini isti nesaprot klasisku menedzmentu, pienem lemumus, kurus nakama diena noliedz, nez.. man taa bija.. uz talajiem austrumiem vairs neskatos ka uz normaliem cilvekiem..

Belvedera (2009-10-20 19:31)      Tas domāts ne tikai darbā.Visas negācijas,kas ārpus darba,ir jāatstāj mājās.Jo man kā darba devējam ir pie pakaļas,ka tavs vīrs/sieva dzer,vazājas riņķī,ka tev ir kredītu vairāk nekā saprašanas,ka tavi bērni izlaidušies utt.Darbā tev jābūt noskaņotai 100%tikai uz darbu. Tev jābūt kā Ķīnas mūrim pret negatīvi noskaņotiem klientiem un neliekuļosim-arī pret darba kolēģiem,tev jābūt sava uzņēmuma patriotam un ar savu nesavaldību,nekompetenci nevari graut uzņēmuma reputāciju.ja to visu nevari ievērot-uz sava krāsla ilgi nesēdēsi.

garaamejoshais (2009-10-20 19:37)      Tas tikai taa kjeksiitim. Neko tur nemeeriis, neuztraucies....

Lucy (2009-10-20 20:23)      Kas tad tas par darbu?
Vai tik nebūs mežstrādnieks,tur izturībai jābūt!:))))

JurisK (2009-10-20 21:47)      Piekrītu garaamejoshajam!:) Kā krievs saka - radji krasnovo slovca!:) Ar domu, ka ,iespējams, pieteiksies ne paši nervozākie:)

zae (2009-10-20 22:12)      vot, vot... man arī tas ir ierakstīts amata aprakstā..... neuztveru personīgi, jo zinu, ka ar zāģi uz darbu neiešu, ja kāds mani būs aizvainojis....:)))

Hara (2009-10-20 22:15)      Noturību stresa situācijās no darbinieka prasa gadījumos, ja uzņēmuma sniegtais pakalpojums vai prece objektīvu vai rituālu apsvērumu dēļ rada patērētājos, klientos vēlmi nest preci atpakaļ vai kā citādi lamāties, kā arī gadījumos kad saliedētā komandas darbā tiek īstenota nepiepildāmo mērķu stratēģija, respektīvi termiņi vienmēr par īsiem, apjomi vienmēr par maziem, pieaugums vienmēr par lēnu.

1188 operatoriem piemēram netrūkst stresa situāciju - stulbi zvanītāji, nemiigas iekšējās kontroles, drakonisks grafiks utt. Tiesa viņiem gan maksā tik maz, ka visticamāk viņus atlasa vienkārši dabiskā ceļā ar atbirumu, nevis kautkā īpaši testē uz stresu.

Otrs labs piemērs stresainam darbam ir būt par vidējā līmeņa menedžeri lielā uzņēmumā, piemēram par iepircēju nodaļas vadītāju - Tu tur esi kā zobrats starp padotajiem un priekšniekiem, informācijas plūsma jānodrošīna abos virzienos, turklāt ja kautkas tiks izdarīts labi, uzslavu saņems viss kolektīvs, bet ja kautko nokavēs, drāzīs tikai Tevi

Edg (2009-10-20 22:17)      Tas nozīmē- esi gatavs ikdienišķai smadzeņu čakarēšanai un pazemojumiem.

card_reader (2009-10-20 22:30)      ljoti normala prasiba, jo ta parada vai darbinieks bus korekts attieciba pret uznemuma klientu, neskatoties uz to, kada klientam bus pret darbinieku attieksme, respektivi, ja klients mekles kashkji vai darbinieks spes saglabat vesu pratu un nepasutit klientu 3 majas talak.

Palomino (2009-10-21 08:05)      Tas tikpat labi var nozīmēt, ka Tev kraus virsū arvien vairāk darba ar arvien īsākiem izpildes termiņīem. Stress nebūs no mazākajiem, īpaši, ja solītājs ir bijis cits, bet Tev atvēlēta vien darītāja loma.

Ivans_neBargais (2009-10-21 10:09)      Varēji jau arī pateikt kas par darbu, citādi te tāda zīlēšana un emociju izklāsts vien būs. Mēdz būt arī tādi amati un darāmie darbi, kur cilvēkam jābūt laipnam un smaidīgam neatkarīgi no apkārtējās situācijas. Var būt arī darbi, kuri ir jādara, pat ja apkārt pasaule iet bojā. Tā ka šāda prasība var būt arī pilnīgi pamatota.

iterators (2009-10-21 10:27)      1.kārt jāzin, kas tas par darba devēju un kāds amats

pats esmu bijis uz darba interviju kur pielieto tādas metodes, lai redzētu, kā Tu UZVEDIES STRESA SITUĀCIJĀ.......tā kā prasība ir normāla

Just_ (2009-10-21 10:34)      Nu kurš darba devējs gan grib darbinieku - nervu kamolu? Kaut gan, pēc dažu kursu noklausīšanās, skaisti un modīgi runāt par personālvadību, cilvēkresursiem utt. prot daudzi

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu