Vadītāja apliecība
Vadītāja apliecība - jautājumi un diskusijas
Vai nepieciešama auto vadītāja apliecība traktortehnikas vadītāja apliecības iegūšanai? (14)
Pirms daudziem gadiem nodzertas šofera tiesības . Lai tagad iegūtu traktorista tiesības man vispirms jāatgūst šofera vai tā nav obligāta prasība?
Pirms daudziem gadiem nodzertas šofera tiesības . Lai tagad iegūtu traktorista tiesības man vispirms jāatgūst šofera vai tā nav obligāta prasība?
Mani par jociņiem notrenkāja līdz nemaņai... Tev pat ar triisriteni nevajadzeetu laut braukt! Tiesības max varēja nodzert uz 5 gadiem. Tev nav spēkā transportlīdzekļu vadīšanas tiesību aizliegums. Tev vispār nav vairs transportlīdzekļu vadīšanas tiesību. Tāpēc vari sākt kārtot kādas tiesības vien vēlies, ja tas termiņš ir beidzies. ··· Vadītāja apliecība: Vai nepieciešama auto ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Vai autovadītāja apliecība palīdzēs iegūt paaugstinājumu amatā? (17)
Ja es iegūšu auto vadītāja apliecību/tiesības/vai mans darba devējs to spēs novērtēt kā cenšanos ielikt kapitālu savā attīstībā un būt noderīgai viņam nākotnē...respektīvi domāju uz pāugstinājums amatā...mans ...
Ja es iegūšu auto vadītāja apliecību/tiesības/vai mans darba devējs to spēs novērtēt kā cenšanos ielikt kapitālu savā attīstībā un būt noderīgai viņam nākotnē...respektīvi domāju uz pāugstinājums amatā...mans ...
Auto vadiitaaja tiesiibas nepaplashinaas TAvu zinaashanu redzesloku un nedos ieminjas un arhisvariigas zinaashanas. Vadītāja apliecību var iegūt ikviens muļķis, turpretim LABI un tā lai citām nebūtu pēc tava "darba" jāsakopj tūdi(pēc pieredzes) ikviens nespēj(nevis nemāk!). Algas paaugstinājums ir JĀPRASA!, saproti taču, citādi būsi kārtējā čīkstētāja, kura teic - zēni saņem vairāk bonbongu nekā tūdalītes. B kategorija ir de facto normāls stāvoklis, vot ja nemāk vizināties ar auto, tas jau ir mīnuss.
Algu paceļ citu iemeslu dēļ, in my humble opinion, ibio.... ups>
"nebūtu pēc tava "darba" jāsakopj tūdi"
šitas izskatās personiski, bet domāts ir MANA personīgā pieredze, nevis ar nassa, lai bez pārpratumiem. Mans domāt, ka es paaugstinātu amatā, kādu bez tiesībām, lai neprasītu dienesta auto:)
protams, ka autovadiitaaja tiesiibas ir priekshrociiba darbam. ··· Vadītāja apliecība: Vai autovadītāja apliecība ... lasīt visu diskusiju (17 atbildes) »
Vadītāja tiesības senioriem - jā jeb tomēr nē (51)
Ik pa laikam medijos parādās ziņa,ka kāds stipri cienījamo gadu seniors ir sabraucis gājēju. Ne tik sen bija gadījums,kad ,Jelgavā uz gājēju pārejas, tika notriekti 3 bērni,kuri devās uz treniņu. Video bija redzams,ka ...
Ik pa laikam medijos parādās ziņa,ka kāds stipri cienījamo gadu seniors ir sabraucis gājēju. Ne tik sen bija gadījums,kad ,Jelgavā uz gājēju pārejas, tika notriekti 3 bērni,kuri devās uz treniņu. Video bija redzams,ka ...
Gluži visus vadītājus bāzt vienā maisā arī nedrīkst. Ir cilvēki. kuri sāk sirgt ar demenci jau 50 gados, bet ir, kas savos 80 ir ņiprāki par piecdesmitgadniekiem. Tāpēc vecuma cenzs šeit neder, bet konkrētais fiziskās un mentālās veselības novērtējums. Vadītājiem vecumā 60+ medicīnisko izziņu nedod vairāk kā uz 3 gadiem. Atkarībā no vispārējā veselības stāvokļa var iedot tikai uz vienu gadu.
Diemžēl problēma ir pavisam cita. Šajā vecumā parasti cilvēkam vajag brilles, un mums nav speciālu auto vadītāju briļļu. Brauc ar tām pašām optikas salonu reklamētajām, ar skaistiem rāmjiem, labām lēcām, bet tās ir skatam uz priekšu, pazūd perifērā redze, kas pilsētā ir ļoti, ļoti svarīga, lai redzētu visus tos izklaidīgos gājējus, kam pēkšņi uznākusi vēlēšanās šķērsot ielu. Ar tādām brillēm braucot ir kā tankā - sānos nekā neredz (pats ar tādām braucu).
Vēl arī par atsevišķu marku mašīnu saloniem varētu parunāt, kur tā redzamība ir visai apšaubāma, lai gan viss izskatās skaisti. Uz gājēju pārejām gājējus "nopļauj" ne tikai vecie.
Ja statistiski saskaitītu visus gājēju "pļāvējus", tad vecie nebūtu tie biežāk sastopamie.
Vecumam protams ir nozīme auto vadīšanas procesā, bet piekritīšu augstākminētajam: ne jau vecums ir galvenais kritērijs.
... un kā tad "blondīnes" un BMW? 😉 gaajeejam jaapaarliecinaas ka auto sabremzeejas.redz vinju un tikai tad jaaskeerso ielu
taa rakstits noteikumos
ja grib teelot nemirstiigos.uz priekshu
piekritu ka gaajeeji un velo pedaalji biezhi uzvedas kretiiniski
un nemaz nav zeel ka kaadu sabrauc
un paldies sakiet visaam taam velo joslaam.gaajeeju prioritaateem utt
taa likumdoshana muusu debilaa ieceelusi gaajeejus un velo neaizskaramo kastaa
un taa nu shie iedomaajas ka auto vadiitaajam tagad veel jaasniedz sex. pakalpojumi buus pie paarejas ··· Vadītāja apliecība: Vadītāja tiesības senioriem ... lasīt visu diskusiju (51 atbildes) »
Polijas tiesibas (25)
Sõdien mans kolēģis saņēma poļu tiesības...ir kopīgaja es datu bazē ..ko Jūs domajiet par so??
Sõdien mans kolēģis saņēma poļu tiesības...ir kopīgaja es datu bazē ..ko Jūs domajiet par so??
Kā iegūt E kategoriju (9)
Man ir c1 kategorija, vēlos iegūt e kategoriju.Kādas apmācības un kādi eksāmeni jākārto?
Man ir c1 kategorija, vēlos iegūt e kategoriju.Kādas apmācības un kādi eksāmeni jākārto?
Pareizi tā saucās CE kategorija.
Nezinu, kādā veidā esi ticis pie C1, bet tā ir diezgan nesakarīga kategorija, ja vien netaisies braukāt ar kādu lielo amurikāņu pikapu.
Baidos ka tev būs vispirms jānokārto tagad "pilnā C" - t.b. - jāiet teorijas kursi, tad jāmācās pie instruktora uz C kategorijas auto, tad jākārto teorētiskais eksāmens CSDD un beigās - praktiskais eksāmens CSDD ar "parasto" kravas auto.
Kad tas būs izdarīts, ej atkal uz autoskolu, noklausies teoriju (laikam bija 40 stundas, bet tur ir totāls bezsakars, veči sēž un stāsta viens otram anekdotes, bet jābūt obligāti). Teorētiski - tev tur stāstīs par egoloģiju, drošu braukšanu, kravas stiprināšanu u.t.t. Toties beigās eksāmens nav - ne skolas, ne CSDD. Kad būsi tās teorijas stundas atsēdējis, jādodas pie instruktora un jāmācās braukt ar tādu sastāvu. Par nelaimi vairumā autoskolu un arī CSDD izmanto "pilnās piekabes", t.b. - ar dīseli. Ar tādu pabraukt ir daudz grūtāk, kā ar puspiekabi vai "tandēmu". Varbūt tev paveiksies sameklēt kādu rajona CSDD, kur vēl ir iespēja kārtot ar autoskolas "tandēmu" (pirms pieciem gadiem tāda iespēja bija Gulbenē). Bet ar pilno piekabi grūtākais uzdevums ir nobraukt atpakaļgaitā 30 metrus un "iezīmēties" vārtos.
Kopā viss tavs pasākums reāli izmaksās vismaz uz kādiem 1200-1500 eur. Nu jaaa, cik intresanti , LV ir jaaiet autoskolaa arii ja..maaki braukt, attieciigo kategoriju ? Kaapeec ? Tandēma piekabe CE ir Talsuautoskola.lv Japiesakas eksamenam brauksanai ar piekabi,brauksana un iestumsana piekabi vartos.vismaz ta agrak bija,vai kas ira mainijes nezinu,teoriju jaliek nebija. Precīzi, Mavs!
1) C1/C teorijā mācības 6/30 = sešas dienas, 30 stundas, minimālais - divu nedēļu laikā, un pēc tam skolas eksāmens un valsts eksāmens csdd!
2) Tad braukšana autoskolā 20 stundas, ko vari sākt jau no pirmās dienas skolā, beigās valsts eksāmens csdd!
3) Tad ir jāizņem C kategorijas apliecība csdd!
4) Pēc tam CE (tas pats, ja gribi tikai C1E piekabi) teorija autoskolā bez eksāmena csdd 5/25 = piecas dienas 25 stundas, vismaz divas nedēļās autoskolā.
5) Tad braukšana ar piekabi CE vai C1E autoskolā 14 stundas, pēc tam braukšanā valsts eksāmens csdd.
6) Lai brauktu ar C1E, C vai CE un saņemtu algu, vajag periodiskās apmācības 95. kodu apliecībā! ··· Vadītāja apliecība: Kā iegūt E kategoriju lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »
Nezinu, kādā veidā esi ticis pie C1, bet tā ir diezgan nesakarīga kategorija, ja vien netaisies braukāt ar kādu lielo amurikāņu pikapu.
Baidos ka tev būs vispirms jānokārto tagad "pilnā C" - t.b. - jāiet teorijas kursi, tad jāmācās pie instruktora uz C kategorijas auto, tad jākārto teorētiskais eksāmens CSDD un beigās - praktiskais eksāmens CSDD ar "parasto" kravas auto.
Kad tas būs izdarīts, ej atkal uz autoskolu, noklausies teoriju (laikam bija 40 stundas, bet tur ir totāls bezsakars, veči sēž un stāsta viens otram anekdotes, bet jābūt obligāti). Teorētiski - tev tur stāstīs par egoloģiju, drošu braukšanu, kravas stiprināšanu u.t.t. Toties beigās eksāmens nav - ne skolas, ne CSDD. Kad būsi tās teorijas stundas atsēdējis, jādodas pie instruktora un jāmācās braukt ar tādu sastāvu. Par nelaimi vairumā autoskolu un arī CSDD izmanto "pilnās piekabes", t.b. - ar dīseli. Ar tādu pabraukt ir daudz grūtāk, kā ar puspiekabi vai "tandēmu". Varbūt tev paveiksies sameklēt kādu rajona CSDD, kur vēl ir iespēja kārtot ar autoskolas "tandēmu" (pirms pieciem gadiem tāda iespēja bija Gulbenē). Bet ar pilno piekabi grūtākais uzdevums ir nobraukt atpakaļgaitā 30 metrus un "iezīmēties" vārtos.
Kopā viss tavs pasākums reāli izmaksās vismaz uz kādiem 1200-1500 eur. Nu jaaa, cik intresanti , LV ir jaaiet autoskolaa arii ja..maaki braukt, attieciigo kategoriju ? Kaapeec ? Tandēma piekabe CE ir Talsuautoskola.lv Japiesakas eksamenam brauksanai ar piekabi,brauksana un iestumsana piekabi vartos.vismaz ta agrak bija,vai kas ira mainijes nezinu,teoriju jaliek nebija. Precīzi, Mavs!
1) C1/C teorijā mācības 6/30 = sešas dienas, 30 stundas, minimālais - divu nedēļu laikā, un pēc tam skolas eksāmens un valsts eksāmens csdd!
2) Tad braukšana autoskolā 20 stundas, ko vari sākt jau no pirmās dienas skolā, beigās valsts eksāmens csdd!
3) Tad ir jāizņem C kategorijas apliecība csdd!
4) Pēc tam CE (tas pats, ja gribi tikai C1E piekabi) teorija autoskolā bez eksāmena csdd 5/25 = piecas dienas 25 stundas, vismaz divas nedēļās autoskolā.
5) Tad braukšana ar piekabi CE vai C1E autoskolā 14 stundas, pēc tam braukšanā valsts eksāmens csdd.
6) Lai brauktu ar C1E, C vai CE un saņemtu algu, vajag periodiskās apmācības 95. kodu apliecībā! ··· Vadītāja apliecība: Kā iegūt E kategoriju lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »
Būs jākārto atsevišķi DE. Tiesa gan - nestādos priekšā, kas un kā Rīgā tādu mācīs. Jā, būs DE kategorija , un varēsi Rīgas satiksmē uz visu ko braukt vai ar tūrisma autobusu vilkt nelielu piekabi , kur saliktas slēpes vai divriteņi !
Tikai te, pederastijā , tev varbūt vēl 10 kategorijas, tāpat normālu algu nemaksās un liks pašam autobusu remontēt un mazgāt ! :-)) Muļķis,ar to vajadzēja sākt,pārejas būtu automātiski! ··· Vadītāja apliecība: CE un D kategorija lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
Tiesības uz automātisko kārbu -> manuālo? (35)
Pirms nepilniem 2 gadiem noliku tiesības uz automātu (kā jau sieviete esmu haotiska un visu nevarēju savā galvā sakomplektēt esot satiksmē :D ). Tagad iemācījusies braukt aktīvā Rīgas satiksmē, varētu arī manuālo ...
Pirms nepilniem 2 gadiem noliku tiesības uz automātu (kā jau sieviete esmu haotiska un visu nevarēju savā galvā sakomplektēt esot satiksmē :D ). Tagad iemācījusies braukt aktīvā Rīgas satiksmē, varētu arī manuālo ...
Pasaki dzīvesbiedram, ka jātaupa arī ūdens, gāze un elektrība... Gatavo tam ēst uz ugunskura un udeni smel no upes... Lai iet nokārtoties uz mežu un apslaukās ar sūnām...
Reizēm ietaupījums neatsver komforta līmeni... Var ietaupīt, kapeikas.
Vīrs ir kapeik......ējs
Cita lieta, ka nav iespējas ar manuālo braukt, ja pēkšņi ir vajadzība. Tāpēc uzskatu, ka uzreiz manuālā jākārto un brauc ar ko gribi :) Par vīru taisnība-lai nemaisās-Ekonomaizers! Brauc vien ar šo-Pa Rīgu sievietei-sastrēgomos...tikai automāts. Man automāts nepatīk, liekas garlaicīgi! ··· Vadītāja apliecība: Tiesības uz automātisko ... lasīt visu diskusiju (35 atbildes) »
Reizēm ietaupījums neatsver komforta līmeni... Var ietaupīt, kapeikas.
Vīrs ir kapeik......ējs
Cita lieta, ka nav iespējas ar manuālo braukt, ja pēkšņi ir vajadzība. Tāpēc uzskatu, ka uzreiz manuālā jākārto un brauc ar ko gribi :) Par vīru taisnība-lai nemaisās-Ekonomaizers! Brauc vien ar šo-Pa Rīgu sievietei-sastrēgomos...tikai automāts. Man automāts nepatīk, liekas garlaicīgi! ··· Vadītāja apliecība: Tiesības uz automātisko ... lasīt visu diskusiju (35 atbildes) »
Vai jēga iegūt B kategorijas vadīšanas apliecību, ja nav auto? (29)
Vai jēga iegūt B kategorijas vadīšanas apliecību, ja auto nav un tuvākā laikā netaisās to pirkt? Darbam arī nav vajadzīgas tiesības un nav reālas nepieciešamības pēc auto, jo lauku nav, darbs tuvu utt. Uzdodu šo ...
Vai jēga iegūt B kategorijas vadīšanas apliecību, ja auto nav un tuvākā laikā netaisās to pirkt? Darbam arī nav vajadzīgas tiesības un nav reālas nepieciešamības pēc auto, jo lauku nav, darbs tuvu utt. Uzdodu šo ...
Atšķirība starp parasto un profesionālo D kategoriju? (7)
Gribu nokārtot D kategoriju, bet šobrīd man nevajag profesionālo, jo tuvāko 5 gadu laikā neplānoju vest pasažierus uzņēmumā, bet privāti. Vai iestājoties autoskolā es varu nokārtot jebkuru D, un tad tālākā nākotnē tikai ...
Gribu nokārtot D kategoriju, bet šobrīd man nevajag profesionālo, jo tuvāko 5 gadu laikā neplānoju vest pasažierus uzņēmumā, bet privāti. Vai iestājoties autoskolā es varu nokārtot jebkuru D, un tad tālākā nākotnē tikai ...
95 kodu vajag, ja gribi strādāt algotu darbu par šoferi, braucot ar savu/nomātu auto pietiek ar ketegoriju
ja gribēsi barukt ar busu kam ciparu reģistrators, tad bez 95 koda kartes nekādi
Jā, vari!
Ja Tev C1 vai C ir iegūta pēc 10.09.2009, tad 95. kodu vari iegūt pašmācībā, tikai nokārtojot teoriju un braukšanu CSDD...vieglāk jau būtu ar autobusu tad, kad to pa riktīgo vajag! pats vari braukāt ar savu busu līdz nelabumam, tik nedrīksti vest nevienu cilvēku vai kravu....arī radiniekus pa velti nedrīksti vest...busā drīksti atrasties viens pats 95 kods ir nepieciešams ja notiek pakalpojuma sniegšana, arī privātpārvadājumos, bet radiniekus bez maksas var vadāt līdz nelabumam, tiesa var nākties pierādīt, ka tiešām ved bez maksas, ja notur policija, t.i. pasažieriem jābūt informētiem,ka tiek pārvadāti nelegāli un gataviem piesegt šofera pakaļu. Ja kategoriju liec tagad, tad labāk paņem kodu uzreiz, savādāk nāksies pārlikt braukšanu...
P.S. ja domā ka poliči neturēs, tad zini, ka pārvadājumu tirgū konkurentu daudz, un katrs kuram klientu nocelsi būs gatavs poličiem nostučīt... ··· Vadītāja apliecība: Atšķirība starp parasto un ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Ja Tev C1 vai C ir iegūta pēc 10.09.2009, tad 95. kodu vari iegūt pašmācībā, tikai nokārtojot teoriju un braukšanu CSDD...vieglāk jau būtu ar autobusu tad, kad to pa riktīgo vajag! pats vari braukāt ar savu busu līdz nelabumam, tik nedrīksti vest nevienu cilvēku vai kravu....arī radiniekus pa velti nedrīksti vest...busā drīksti atrasties viens pats 95 kods ir nepieciešams ja notiek pakalpojuma sniegšana, arī privātpārvadājumos, bet radiniekus bez maksas var vadāt līdz nelabumam, tiesa var nākties pierādīt, ka tiešām ved bez maksas, ja notur policija, t.i. pasažieriem jābūt informētiem,ka tiek pārvadāti nelegāli un gataviem piesegt šofera pakaļu. Ja kategoriju liec tagad, tad labāk paņem kodu uzreiz, savādāk nāksies pārlikt braukšanu...
P.S. ja domā ka poliči neturēs, tad zini, ka pārvadājumu tirgū konkurentu daudz, un katrs kuram klientu nocelsi būs gatavs poličiem nostučīt... ··· Vadītāja apliecība: Atšķirība starp parasto un ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Nekādā gadījumā neatbalstu nemākuļu dauzīšanos pa ceļu, kategoriski neatbalstu "zīmēšanos" uz ceļa (tam ir domātas trases, kur cilvēks nevienu neapdraud), taču nepiekrītu tiem, kuri uzskata, ka autoskola garantē adekvātu satiksmes dalībnieka uzvedību un ļoti palielina satiksmes drošību. Nevis akla noteikumu iekalšana (no kuriem lielāko daļu aizmirst jau nākamajā dienā pēc eksāmena), bet loģisks skats un saprātīga rīcība situācijās uz ceļa. Cali, nevaig, ej kursos karto godigi.
Tagad tas joks cauri neiet, viss tiek datorizets un ja bus kreisas tiesibas pie pirmas patrulu kontroles tevi apcietinas. Jo datu baze tas vienkarsi nebus.
Bet vari braukt uz KF. un tur pirkt, tad ar tam atgrieties un te nomainit uz musejam.
Zinu ka ta cali kartoja aviacijas licenzi, bet vini nepirka tas KF. , bet godigi nokartoja. Vienkarsi tur nav prasibas zinat anglu valodu tehniskaja limeni. Te to prasa jo macibas ar ir angliski. Tas nekas, ka pretruna ar valodas likumu un to ka nekad neplano lidot arpus valsti. ... Savas tiesības kādreiz varēji palasīt KONSTITŪCIJĀ , tagad varbūt satversmē . ··· Vadītāja apliecība: Nopirkt tiesības lasīt visu diskusiju (17 atbildes) »