Sertifikācija

Sertifikācija - jautājumi un diskusijas

Cik kvalitatīvas un pamatotas ir nebeidzamās uzņēmumu akreditācijas un sertifikācijas? (9)
Sīkāk par šo te - http://nra.lv/viedokli/juris-paiders-3/179597-sertificeto-parazitu-nodoklis.htm
Tas ir līdzīgi kā ar bērnu audzināšanas konsultantiem un ekspertiem, kuri zinības apguvuši skolas solā, bieži vien neklātienē, lasot grāmatas, bet pašiem/pašām bērnu nemaz nav bijis.
Ļoti lielām mērā nejēdzīgi izveidotas institūcijas, kas neradot nekādu labumu, nodarbojas ar naudas izsūkšanu "cēlu mērķu vārdā". Piemēram, tik ļoti pieprasītai, augsti vērtētais ISO 9001:.... ,kas ir tik plašs, visu aptverošs, galu galā - neko konkrētu nenozīmējošs un neizsakošs. Bet redz, paceļ uzņēmuma statusu. Vismaz tādu acīs, kuru interesē papīru bīdīšana, nevis jebkāda darba daudz maz reāla darīšana. Vēl piemērs - 94.kods autovadītājiem, kur runa iet 95% par valsti apmierinošu dokumentu un formu pildīšanu, nevis reālā darba darīšanu.
Summā: ļoti lielā mērā, nejēdzīgs sviests, naudas, laika un cilvēkresursu tērēšanai ar, līdz nenozīmīgumam, niecīgu lietderības koeficientu..
Ja nopietni - tad paldies dievam, tikai pateicoties regulaaraam sertifikaacijaam un periodiskaam paarbaudeem esmu kopaa ar jums shai saulee - nu vismaz kaadi 30% mazaaka iespeeja noiet pa burbuli vai dziivam sadegt. Piem. - taa lauku saimnieciibaa, kur notika tragjeedija, vairaaku cilveeku naave - ja tur viss tiktu laiciigi un peec manuaaljiem kaartiigi paarbaudiits, darbinieki apmaaciiti un sertificeeti - mees par taadu saimnieciibu nekad neuzzinaatu. Bet pieljauju, ka kaut kaadaa kantorii taa ir sameeraa nelietderiiga liidzeklju un laika teereeshana. Lai gan - Limonij, tu zini, kaadam jaabuut attaalumam starp galdiem un cik ilgi driikst straadaat pie kompja, ar kaadiem intervaaliem?:) Galvenais, lai visiem būtu darbs. Vispār visa ierēdniecība un citi bezjēdzīgie papīru smērētāji un ofisa planktons saņem sociālos pabalstus, jo neko vajadzīgu jau nedara, bet jāizdzīvo kkā ir. Un tas ir pareizi, ka cilvēks kkā tiek nodarbināts - teiksim, kā armijā - rok berdi vaļā, pēc tam ciet utt. , nevis naudu dod tāpatās vien par mājās sēdēšanu, kā to nesen gribēja panākt Šveices referendumā Es, piemēram, nesaprotu, kāpēc vajadzīgi liekēžu bari uzņēmumu valdēs. Piemēram, lidostas darbiniecei saka, ka vairāk par 500 € algā nesanāk, tanī pat laikā simtiem tūkstošus maksā tiem locekļiem, kuri tur nedara neko, par īpašnieku pat nerunājot, tam miljoni algā. Taados variantos jaa - nauda tiek teereeta par velti. Gan jau arii tai saimnieciibaa peec papiiriem viss bija kaartiibaa. Bet iipashniekam tagad buus jaaseezh par slepkaviibu aiz nolaidiibas, ja ne jaaseezh, tad sirdsapzinja to atgaadinaas. Un arii pashi darbinieki vainiigi - liek parakstus kur tik pieprasa. Paarbaudes jau ir ljoti dazhaadas - ja paarbaudi taisa apdroshinaashanas kompaanija, tad taa ir taada, ka siikaakaa skruuviite tiks noveerteeta - jo, ja kas, buus jaamaksaa lielas naudas! Principaa to visu var noreguleet ar naudu, arii ja darbinieks sapratiis, ka uz dullo parakstoties par sev nesaprotamaam un nezinaamaam lietaam, vinjsh riskee gan ar dziiviibu un veseliibu, gan arii ar to, ka nesanjems apdroshinaashanu, ja buus paarkaapis noteikumus. Piem. - ja tu straadaa nopietnaa firmaa un tu nelieto darba deveeja izsniegtos aizsardziibas liidzekljus - tu buusi bez naudas traumas gadiijumaa. Domaaju, ka apdroshinaashanas kompaanija vareetu piedziit naudu no nekvalitatiivas paarbaudes veiceejiem. ··· Sertifikācija: Cik kvalitatīvas un pamatotas ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Motocikla no ASV reģistrācija un sertifikācija Latvijā (5)
Kur un par kādām cenām iespējams piereģistrēt/sertificēt motociklu, lai var brīvi pārvietoties pa LV? Dotajā brīdī moto ir reģistrēts LT, nācis no ASV, pārbūves nav veiktas, Honda CRB 1000, REPSOL.
nemokies ar latviesu birokraatiem, atstaaj lietuvas registraaciju un brauc uz veseliibaam!

igaunijaa un lietuvaa sertifikaacija/registracija aiznjem 1-2h, latvijaa 1-2gadus.
jacer ka kaads izsveepinaas to CSDD kantori no kaitniekiem.
paziņa nesen bez problēmām igauņos piereģistrēja
LV-ap 450 eiro
ESTI-60 eiro
Teorētiski ja jau tā gravicapa jau ir reģistrēta kādā EU valstī, tad vispār LV neviens pat muti vaļā vērt nevar. Ir jāpārreģistrē bez visādām sertifikācijas prasībām. Ja nu vienīgi lukturi nav nomainīti, tad to vajadzētu gan izdarīt kaut vai sevis paša dēļ, labāk ceļu izgaismos un citi pretī nemirkšķinās. Es sava laikā no Īrijas atdzītu un LV paša pārtaisītu auto bez visām sertifikācijām uzliku uzskaitē. Jo mēs tajā brīdī (2004.) bijām ES un ja tur pirkts, tad arī neko CSDD plukstiņa kantoris pat iebilst nevarēja, par stūri pat nejautāja un kurš to pārlicis. Arī skates pēc tam gāja uz urrā. AIzej labāk ar šo jautājumu uz motopower. Lukturi jāmaina, neder gaisma. ··· Sertifikācija: Motocikla no ASV reģistrācija ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010